ВО "Свобода"

ENG

28 січня 2013
Відозва ВО "Свобода" до вчителів, учнів, їхніх батьків: Про заходи протистояння нищенню української гуманітарної складової освіти
Відозва ВО "Свобода" до вчителів, учнів, їхніх батьків: Про заходи протистояння нищенню української гуманітарної складової освіти

Бойкотувати і не приймати ймовірний вихід імперського підручника з історії України; масово і категорично відмовлятися від вивчення у школі мови окупанта ‒ російської; активно здійснювати національне виховання через знакові націєцентричні факти нашої історії у супротиві до відновлюваної совєцько-московської ідеології. До таких дій закликає відозва Всеукраїнського об‘єднання "Свобода", спричинена цілеспрямованим нищенням української гуманітарної складової освіти. Аби не дати зробити з української молоді слухняних московських рабів та яничарів, "Свобода" закликає освітян, студентів, школярів та їхніх батьків усіма прийнятними методами боронити духовну незалежність, без якої вся інша незалежність ‒ примарна.

"Кожна самостійна і незалежна держава освітню та наукову галузь вважає за першорядну та стратегічну. Освіта та наука є не лише ідеологічною та культурною передумовою буття нації, але її економічною основою.

З огляду на колоніяльну та холуйську ідеологію теперішньої влади, зокрема совєцько-рабський світогляд міністра освіти та науки Д. Табачніка, ‒ ми отримали найбільшу загрозу для нашого суверенітету. Табачніки посягають на духовну основу української незалежности: мову як спосіб мислення нації та історію як її свідомість та пам'ять. Без цих двох фундаментальних опор освіти та науки неможливий розвиток і побудова національної держави.

Зменшення прохідного балу з української мови під час вступу, скасування іспиту з української мови при завершенні бакалаврату, перехід на навчання іноземців з державної мови на мову ворожої держави ‒ російську, ймовірне запровадження мови окупанта як предмету в середні школи, запровадження асиміляторського конкурсу вивчення російської мови "Лукоморьє" ‒ все це свідчить про оголошену всередині країни війну з мовою титульної нації ‒ УКРАЇНСЬКОЮ.

Елементом руйнації самодостатнього національного світогляду та його входження у світовий контекст є перетворення шкільного курсу зарубіжної літератури у курс російської літератури, що сповна має переорієнтувати українських школярів на російські духовні цінності та моделі поведінки.

Виняткову роль у цьому відведено переписуванню підручників з історії України, де брутально вилучено історичні факти протиборчого змагання нашої нації за право мати Незалежну Державу. Зокрема, з підручника історії для 5 класу вилучено знаменні "помаранчеві" події 2004 року, факт союзництва СССР з нацистською Німеччиною, боротьбу УПА з нацистами та портрет Героя України Романа Шухевича, Голодомор як геноцид нації, організований Москвою, масштабну повоєнну русифікацію українських шкіл у 50-х роках, масові репресії українців у 30‒80-і роки, вбивчу большевицьку колективізацію та атеїстичну чуму ХХ століття, обов'язковість знань під час вступних випробовувань життєдіяльности Героїв України Степана Бандери і Романа Шухевича. Отже, знищення української гуманітарної складової освіти ‒ продуманий і підтримуваний ззовні план не просто міністра-українофоба, але чинного уряду та Президента.

1933 року Провідник нашої нації Степан Бандера під час навальної полонізації української освіти зініціював резонансну шкільну акцію "У боротьбі за душу української дитини", де зауважив:

"Молоді друзі! Українські школярі! […] не дайте, щоб з Вас вороги зробили яничарів! Не дайте, щоб ляхи обернули Вас у своїх слухняних рабів! Ви маєте бути лицарями й борцями за волю України! Перед Вами велика свята боротьба".

Як ніколи, ці слова Провідника злободенні. Аби не дати зробити з нашої молоді слухняних московських рабів та яничарів, ВО "Свобода" закликає Вас усіма прийнятними методами боронити нашу духовну незалежність, без якої вся інша незалежність примарна:

‒ бойкотувати і не приймати ймовірний вихід імперського підручника з історії України через принципове навчання лише за теперішніми підручниками;

‒ організовувати гуртки вивчення історії української державности та спецкурси "Лідери нації", "Українські перемоги", "Українська військова історія" тощо.

‒ пам'ятаючи про чорний для української освіти 1938 рік, коли російська мова стала обов'язковим предметом, і 1958 рік, коли можна було відмовитися від вивчення української мови, ‒ тепер масово і категорично відмовлятися від вивчення у школі мови окупанта ‒ російської як подальшого надійного засобу асиміляції українців;

‒ активно здійснювати національне виховання через знакові націєцентричні факти нашої історії у супротиві до відновлюваної совєцько-московської ідеології, а відтак залучати молодь до активної політичної боротьби і протистояння з теперішнім реваншистським режимом;

‒ повсякчас найрізноманітнішими формами та методами демонструвати свою українськість.

Наше невідступне і послідовне прагнення жити своєю МОВОЮ і наснажуватися власною ІСТОРІЄЮ зробить нас нездоланними і непереможними. Звідси така нахрапистість антиукраїнської влади та імперська агресивність Москви. Ми на своїй, від Бога даній землі ‒ і жоден місцевий перевертень чи чужинець не зуміє накинути нам своєї волі", ‒ йдеться у відозві ВО "Свобода", яку ініціювала член Політради Всеукраїнського об‘єднання "Свобода", відомий мовознавець, голова підкомітету з питань вищої освіти Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Ірина Фаріон.

Прес-служба ВО "Свобода"